Sarajlija se žali: Došao mi je enormno visok račun za struju za 8 dana korištenja

Građanin Sarajeva poslao je mail na našu redakciju u kojem se žali na uvećan račun za električnu energiju.

On je u mailu koji je poslao kazao da pretpostavljam da je ovo što se njemu desilo sa računima za struju, desilo mnogim ljudima.

Dugo nam nije bilo računa za struju i onda je došao racun za period od 06. 04. 2022. godine do 27. 05. 2022. godine. Da bi mi dana 11. 06. 2022. godine došao račun za period od 28. 05. 2022. do 06. 06. 2022. godine. Ne bi nista bilo čudno da računi nisu skoro identični“, piše ovaj Sarajlija (ime i prezime poznati redakciji, op. a.).

Zatim je pojasnio da prvi račun ima logike sa njegovom redovnom potrošnjom.

“Mjesečno plaćam između 60-70 maraka, pa je cifra od 101.00 KM realna. Međutim, za period od osam dana je došao račun na iznos od 100.22 KM. Ovo je katastrofa šta rade običnim ljudima. Molim Vas da ovo objavite. Sramota je da ovakvi ljudi vode najveću firmu u BiH”, dodao je on, naglašavajući da će poslati upit nadležnima.

Portal Radiosarajevo.ba, nakon ovog maila, poslao je upit Elektroprivredi BiH sa namjerom da nam pojasne da li je došlo do greške u obračunu potrošene električne energije ili je u pitanju zaista tačan račun.

Kada nam odgovore, objavit ćemo i njihovu stranu.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here